vrijdag 23 augustus 2013

Ra Ra Ra wie ben ik

Hoi IK hou veel van dieren. Honden ,katten en konijnen. En ik heb ook zelf twee Konijnen. Ik rij paard , bij de manege ik heb zelf geen Paard. Ik zit in groep 6/7/8 bij meester Harry het is een leuke klas. Ik ben er nog niet drie jaar. We hebben ook juf Melinda die is er op maandag. Ik vind bakken heel leuk ook met mijn vriendinnen. We hadden een keer paarden snoepjes gemaakt. Ik heb zelf een zus. Ze is kleiner dan mij en ik ben de jongste en mijn zus is de oudste. We zijn allebei blond en blauwe ogen. Mijn zus kan oorbellen in en ik niet. We zijn lief maar we hebben ook wel ruzie we zijn bijna een tweeling maar dat vinden wij van niet. We wonen in de Florastraat. mijn vriendin begint met de D en eindigt met de e. Weet je wie ik ben ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten