vrijdag 4 oktober 2013

slapen

Bij het slapen gingen we eerst alleen maar praten over van alles en nog wat.
Uiteindelijk kwamen Eline, Isa, Lotte, Romy, Zoe, Richelle, Michelle, Danique, Bonnita, Anne, Senna en Julynne in onze kamer.
Dat werd een en al praten.
Ik lag samen met Joey op een tweepersoons bed, en Joey sliep al best gauw.
Zelfs met al die herrie.
Ik vind dat echt heel knap, want dat zou ik niet kunnen.
Later gingen er een paar meisjes weg en er kwamen steeds weer meisjes terug.
Maar in dat andere gebouw was Joey's bed lek gegaan door een kast die onder op en uitstekend iets had en daar was het door open gescheurd.
Dus het is dan ook logisch dat Joey en ik de volgende morgen op de grond lagen. 
Natuurlijk trok dat ook veel aandacht de volgende ochtend.
Maar.... we hadden ook een voordeel daardoor.
Want en we hadden geslapen, en we hoefden ons bed niet meer leeg laten te lopen.
Ik weet niet of er iemand aan gedacht, maar later merkte ze het wel, want wij waren als eerste klaar en dat merkte ze wel. 
Daar na gingen een paar kinderen, waaronder ik,  het vuur van de vorige dag weer aan maken.
Tijdens het eten hadden alleen Arie en Yoris geknoeid.
Als enige.

Arthur


Geen opmerkingen:

Een reactie posten