donderdag 14 november 2013

Sintmaarten

11 november was de dag dat we met onze lampion langs de deuren mochten, en lekker veel snoep konden ophalen. We hadden een lampion op school gemaakt je kon kiezen uit Halloween, lantaarn en vlinder. Toen mochten we hem op maandag mee naar huis en  's avonds kon je lekker lopen met je lampion.
Zelf had ik de vlinder gemaakt, ik had  de vlinder niet gemaakt maar wel een uiltje gemaakt. Bij elke deur dat ik weer zong ’’11 november is de dag'’ zeiden ze allemaal wat heb je een mooie lampion, ik zei ’’bedankt’’ ik moest om kwart voor 8 thuis zijn. Toen ik thuis was ging ik al mijn snoepjes bekijken, ik had heel veel ik had zelf heel wat pepernoten. Ik heb al wel 3 snoepjes opgegeten, dat was heel lekker mmm.

                                                 Groetjes Romy B


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten