woensdag 22 januari 2014

3fm serieus request


We gingen naar 3fm in Leeuwarden. We moesten er om kwart voor 5 uit anders was het al super druk daar. We kwamen er aan en het was een hel erge troep. We stonden in de rij en toen kwamen we Romy tegen met haar ouders en broertjes we deden het geld in de Brievenbus. Chimène en Colin gingen met Giel op de foto. Toen gingen de bladblazers aan ik werd helemaal vies en iedereen was wakker. We stonden helemaal vooraan ik werd helemaal geplet want er kwamen heel veel machines aan want het was nog steeds een troep. Ik was super vies maar ik voelde me super blij. Romy(B) en haar ouders en broertjes gingen weg wij bleven nog heel even staan. Maar onze tenen waren bevroren. Dus wij gingen wat drinken halen in de buurt. Toen we opgewarmd waren gingen we naar buiten. We gingen terug het was weer koud en dus gingen we naar het restaurant. Toen gingen we weer wat drinken en eten. Daarna gingen we naar de cheque box en kregen een certificaat. We gingen naar buiten en gingen lekker dansen.

Om 13:00 gingen we naar huis ik viel in slaap op de terug weg. We kwamen thuis en ik lach lekker op de bank. Die avond gingen we naar Colin en keken we hoe we op televisie waren geweest. Ik was echt heel raar op de televisie ik moest kei hard lachen we waren heel vaak te zien op 301 en op 101. Het was en super dag niemand kon het verpesten.

 
                                              Romy x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten