woensdag 22 januari 2014

Die dag!!


 
Ik ga jullie een eng en spannend verhaal vertellen!

Het begon allemaal in december….

Het was een spannende dag in december. Ik ging met Mike, mijn moeder(Cindy), ik, Senna, Alex(de moeder van Senna) en Tom naar sprookjeswonderland. Ik en Senna gingen telkens in het schommel schip. Maar het was een dood normale dag tot dat……

 

In de avond waren we klaar met het eten en drinken  we wouden net in de trein (de trein van sprookjeswonderland). Maar er gebeurde iets heel ergs namelijk….

Mike was de laatste die over het spoor ging. En toen kwam er iets heel ergs. Er kwam een trein aan(maar niet een gewone trein maar een bijzondere trein. Ik weet alleen niet waarom). Wij waren al naar de kant van de trein maar we konden er net niet in en de trein ging al. We hoorde iemand gillen en roepen: HELP!! Dus wij gingen kijken wat er aan de hand was en toen stond mijn broertje daar hij gilde en gilde en mijn moeder riep: Mike help mee, anders krijg ik je voet er niet uit! Senna rende naar Mike en trok hem eruit maar ze zei dat hij letterlijk vast zat. Mijn moeder werd helemaal gek. En onder tussen kwam de trein al aan. Ik zei tegen Senna liever zijn schoenen dan zijn leven. En mijn moeder trok en trok en toen….

Kwam hij gelukkig met zijn voet eruit. We waren het echt zat en gingen toen het laatste ritje in de trein. Mijn broertje zei toen we weer in de auto gingen: ik doe dit nooit meer. En we reden nar huis. Toen we thuis kwamen deed mijn moeder de deur open en mijn broertje wou der niet uit maar hing wel met zijn voet eruit. Mijn moeder deed de deur weer dicht maar toen zat mijn broertjes voet vast tussen de deur.

Het was niet zo n leuke dag maar we hadden het wel leuk gehad!

         Richelle                                             

1 opmerking: