vrijdag 24 januari 2014

drama

Op school hebben wij een talentetuin dan kan je je talent ontdekken. Ik doe zelf mee aan drama dat is samen met meester Harry. Mijn bff Eline doet ook mee aan drama en samen met alle andere kinderen is dat super leuk.
Bij de eerste talentetuin gingen we werken met een krantenstukje, meester die zei dan een kopje van een krantstukje en dan moest jij dat BLIJ, BOOS, BANG OF VERDRIETIG zeggen. Ikzelf vond dat best wel eng.
We moesten ook in een groepje een toneelstukje maken, ik zat bij Fabiën, Lars en Stefan. Ons toneel stuk ging over dat kinderen te weinig zakgeld kregen.

De tweede talententuin ging over een voorwerp, dus een bezem wat dan een slagtand was. Als 1ste gaf meester een perforator en dat was bij mij een pannenkoeken-apparaat. Als 2de gaf hij een blik dat was bij mij een waterkoker. We waren daar mee klaar en we mochten in groepjes werken. Ik zat bij Arie, Manon en Michelle. Ons toneelstuk ging over een tijd machine die eerst in Amerika kwam en toen kwam de tijd machine in het land van de Indianen en toen bij een holbewoner. Aan het einde gingen we het nog aan de klas laten zien.

xx Isa


     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten