maandag 20 januari 2014

Talententuin Schilderen gemaakt door: Owen

Ik ga het hebben over talententuin schilderen. Week 1 van talententuin. We begonnen met een verhaaltje over het leven van Van Gogh. Daarna begonnen we met schetsen.
Als eerste moesten we een aardappel schetsen. Net als Vincent Van Gogh. Toen moesten we een stapeltje vol met uien, bieten, klompen en aardappelen. Dat was al pittig. Ook moesten we onze eigen schoen schetsen. En ook nog in kleuren. Als die schets klaar was mocht je je eigen handtekening onderop schrijven. En ze op de kunsthandel tafeltje leggen. We gingen veder met het verhaal over Van Gogh. Toen was het alweer kwart voor drie.



Week 2 van talententuin. Als eerste begonnen we met het verhaal. Daarna gingen we schetsen. Dit keer moesten we een bos bloemen schetsen. Dat was super turbo moeilijk. Helaas moesten we dit tekenen. Ik mocht helpen met de verfflessen. Toen ik terug naar het lokaal wilde lopen vroeg Guus of we wat te drinken wilde. Ik vroeg of ik thee mocht. En dat mocht. Daarna gingen we weer schilderen. Uiteindelijk is het schilderen gelukt. En BOEM kwart voor drie.




Van: Owen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten