zondag 9 februari 2014

Alvast wat inspiratie voor vrijdag.......

Voor degenen die vrijdag hun geliefde gaan verrassen met een gaaf Valentijnsgedicht....
Hier wat leuke voorbeelden.....


's Ochtends kan ik niet eten, omdat ik aan je denk.
's Middags kan ik niet eten, omdat ik aan je denk.
's Avonds kan ik niet eten, omdat ik aan je denk.
's Nachts kan ik niet slapen, omdat ik honger heb.

Ik schreef je naam in de sneeuw,
met daarachter lieve schat
het is mij altijd bijgebleven
dat ik daarna zo'n koude vinger had

Ik ben voor je gevallen, zomaar op de straat.
Ik zag je blauwe ogen, maar de stoep te laat

ik schreef jou naam in het zand,
maar de zee spoelde hem weg.
ik schreef jou naam in de lucht,
maar de wind waaide hem weg.
ik schreef jouw naam in mijn hart,
en hij bleef altijd bestaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten