vrijdag 21 maart 2014

Mijn 48e verjaardag.


Vandaag was mijn verjaardag. Ik wist van te voren niet zo goed wat ik van de dag moest verwachten. De klas was ingedeeld in kleine commissies en die zorgden overal voor. Alles onder de goede begeleiding van Myrna en Edwin ( hiervoor nog enorm bedankt uiteraard).

Wachten in de koffiekamer, meester ben je al zenuwachtig?? Kom ik de klas binnen staat daar een gigantische grote doos met daarop met grote letters geschreven: Mystery box. Wat zal dat nou zijn zeg? Ik mocht door 3 vragen te stellen erachter komen wie er in zat. Geen idee. De stem enigszins herkenbaar, iemand ouder dan 30, niet van de school en niet uit Hoorn. pfffff..........Simone kon het niet zijn, want dan had ik haar stem wel herkend.  Ehhhh.......geen idee. Komen daar toch wel Simone en Fiene uit de doos vandaan zeg....wat een verrassing.
Ik kreeg ook nog een heerlijke gemaakte taart met sterretjes. Hij moest mee want ik moest hem thuis gaan opeten. Zal vast superlekker zijn!

Daarna een proefspel en een spelletje lakenvolleybal in de speelzaal. Foto's volgen nog.
's Middags deden we een leuke vossenjacht in kleine groepjes met een plattegrond en allerlei opdrachtjes. Heel leuk ook! En nog een high tea met allemaal lekkers toe, kortom een superleuke dag gehad.

Daarom wil ik jullie ook allemaal bedanken voor de leuke verjaardag die ik op school gehad heb. Top!

 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten